Philips DS8500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS8500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Koen21 29-10-2011
Geschreven voor: Philips DS8500

Ik heb het apparaat al een hele tijd.
Ben er erg tevreden over maar één nadeel.
Het apparaat reageert op onze Samsung afstandsbediening en dat is wel een beetje irritant.

Als ik de afstandsbediening ban de tv gebruik gaat de muziek uit en zet hij het volume omhoog.
Zet ik de muziek weer aan dan staat hij dus behoorlijk hard.
Je wendt daar mee om te gaan maar helemaal ideaal is het niet.

Koen21 29-10-2011

Overigens werkt de app van het apparaat prima.
Daarmee kun je een wekker instellen, je kunt sleeptimer instellen etc.
Las ergens dat dat niet kon, maar dat heeft deze app altijd gedaan. Sinds de update is deze alleen iets lastiger te vinden.
Je gaat (als je ipod iphone op het apparaat staat) in de app een schermpje naar rechts dan krijg je de klok te zien en daar ga je naar instellingen toe.

avi0509 14-06-2011
Geschreven voor: Philips DS8500

Geweldig apparaat met super geluid! Wel jammer dat er geen radio op afgespeeld kan worden.

jvdloop 15-10-2011

Je kunt toch radio afspelen via de wifi van je iPod?

rangher 11-10-2010
Geschreven voor: Philips DS8500

Er komt echt goed geluid uit de ds8500.
Ik heb hem nu weekje in bezit en erg tevreden.

De bass klinkt vol zeker voor zijn kleine afmeting. Achter zitten 2 luchtopeningen hiervoor.

Nadeel is de beperkte Fidelio app voor de iphone. Je ziet geen lijst van je nummers in een bepaalde map maar speelt deze gewoon af. Dus wel simplicity maar voor mij iets teveel. Gewoon afspelen via itunes kan natuurlijk ook.

Verder alleen maar positief!

PETER3308 23-09-2010
Geschreven voor: Philips DS8500

Prijsverhouding zeer goed als je het vergelijkt met de concurrenten.
Ik heb de versterker met i-pod laten spelen op een middag verjaardag en toen ik op het eind vroeg hoe ze het geluid vonden dachten ze dat ik mijn normale stereo aan had ( surround versterker met grote boxen) Oftewel zeer indrukwekkend geluid. Al kan de duurdere bose het beter

PS8500 01-09-2010
Geschreven voor: Philips DS8500

Perfect apparaat voor een goede prijs. Klinkt beter dan andere Ipod speakers die meer dan het dubbele kosten. Ook diepere tonen (bass) kan dit apparaat goed aan.